28 Aralık 2015 Pazartesi

ev dekorasyon/geri dönüşüm









   ehhh bu kadar şey ürettikten sonra ister istemez atıkları da değerlendiriyoruz evimize dekoratif ürünler haline döndürüyoruz.

çay kutusundan kalemlik yapımı ;

zemin kapanana kadar ponpon fırçayla beyaz boyayla boyadım..daha sonra elimdeki ikea peçetelerinin kullanmak istediğim yerlerini kesip ayarladım. peçeteler tek kat olana kadar katlarını ayırdım. daha sonra peçete dekopaj tutkalıyla yapıştırdım,üzerinden de tekrar tutkaldan bi kat geçtim.. veeee ta taaamm :) basitçe ve çabucanak hazırlanabilecek kalemlik hazır.. unutmayın her gördüğünüz çöp değildir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

renkli kolonya şişesi

           doğum kadar doğum günleri de önemli.. özellikle de 1 yaş doğum günleri çok özel.. minicik pamuk bebeğiniz artık yaş alıyor o...